ترجمه رسمی فوری

خدمات ترجمه رسمی فوری در دارالترجمه فوری تهران

ترجمه رسمی فوری

قبل از آنکه به خدمات دارالترجمه فوری بپردازیم باید در نظر داشته باشیم افرادی که قصد سفرهای طولانی یا مهاجرت به خارج از ایران را دارند، برای به همراه داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز و یا ارائه آن‌ها به مراکز دولتی کشور مقصد حتما باید مدارک خود را به صورت رسمی ترجمه کنند. بهتر است ترجمه اسناد و مدارک خود را به دست یک دارالترجمه رسمی معتبر و با سابقه بسپارید تا تمامی مراحل مربوط به ترجمه رسمی مدارک شامل اخذ تاییدیه وزارت دادگستری و امور خارجه به درستی انجام شود. دارالترجمه رسمی مرکزی تهران یکی از مراکز معتبر ترجمه رسمی در استان تهران می‌باشد که تمامی فعالیت‌های آن تحت نظر قوه قضاییه می‌باشد و در صورت نیاز می‌توانید ترجمه رسمی فوری مدارک خود را به این مجموعه بسپارید.

چه زمانی به ترجمه رسمی فوری نیاز داریم؟

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که برای یک قرارداد کاری و یا مصاحبه با دانشگاه‌های خارج از کشور وقت کمی برای ارائه مدارک معبتر در اختیار داشته باشید. در این مواقع نیاز به یک دارالترجمه رسمی برای ترجمه رسمی فوری مدارک خود بسیار احساس می‌شود.

امکان ترجمه رسمی فوری به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی و ترکی استانبولی توسط مترجمان دارالترجمه رسمی مرکزی تهران در کمترین زمان فراهم شده است. مترجمین رسمی مجرب همکار با دارالترجمه رسمی مرکزی همواره به کیفیت ترجمه توجه بسیاری دارند، لذا می‌توانید اطمینان داشته باشید ترجمه رسمی فوری شما با همان کیفیت ترجمه رسمی عادی انجام و تاییدات مورد نیاز اخذ خواهند شد.

قیمت ترجمه رسمی فوری

هزینه دریافتی برای ترجمه رسمی بر اساس سند و مدرک مورد نظر و بعضی ویژگی‌های آن محاسبه می‌شود. اما به طور کلی اداره مترجمان رسمی قوه قضائیه هر سال تعرفه خدمات ترجمه رسمی را تعیین و ابلاغ می‌کند و دفاتر ترجمه رسمی موظف هستند طبق این ابلاغیه عمل کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش ترجمه رسمی فوری با کارشناسان دارالترجمه یا مترجمین رسمی قوه قضائیه تماس حاصل فرمائید.

دارالترجمه فوری چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

اساسا دارالترجمه‌ فوری می‌توانند ترجمه‌های رسمی یا غیر رسمی‌ای که به هر دلیلی نیاز فوری به ترجمه دارند مانند اسناد و مدارک اشخاص حقیقی یا حقوقی، قراردادها، انواع فایل‌های گرافیکی، صوتی و تصویری، متون و مقالات و … را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام داده و به سفارش دهنده تحویل دهند. در فرآیند ترجمه فوری ثبت سفارش به صورت آنلاین و تلفنی انجام می‌شود و کار با اسکن و عکس مدارک آغاز می‌گردد که به روند فعالیت‌های مرتبت با ترجمه فوری سرعت بیشتری دهد.

لازم به ذکر است ترجمه فوری و با کیفیت از عهده‌ی مترجمینی ساخته است که به زبان مبدا و مقصد تسلط کامل داشته و بر امور مربوط به ترجمه فوری تجربه بالایی داشته باشند.

ترجمه رسمی فوری به چه زبان‌هایی انجام می‌شود؟

در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران دپارتمان‌های ترجمه رسمی به شرح زیر فعالیت می‌کنند و با سال‌ها تجربه در امور ترجمه، امکان ترجمه رسمی فوری یک روزه یا ترجمه غیر رسمی فوری در آنها وجود دارد:

  • ترجمه رسمی فوری به انگلیسی
  • ترجمه رسمی فوری به آلمانی
  • ترجمه رسمی فوری به ایتالیایی
  • ترجمه رسمی فوری به ترکی استانبولی
  • ترجمه رسمی فوری به اسپانیایی
  • ترجمه رسمی فوری به عربی

دارالترجمه مرکزی تهران

ترجمه رسمی فوری، تخصص ماست!

همین حالا شروع کنید! مشاوره با مترجمین رسمی مجرب و ثبت سفارش آنلاین، بدون نیاز به ورود به سایت