داستان ما

دارالترجمه رسمی آنلاین مرکزی تهران

مجموعه‌­ی دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه ترجمه رسمی به همه­‌ی زبان‌های زنده‌ی دنیا زیر نظر قوه قضاییه در تهران آغاز کرد، و اکنون  با داشتن تجربه‌ای بالغ بر ۱۷ سال توانسته است به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین مراکز ترجمه رسمی و ترجمه فوری در ایران تبدیل شود.

وب‌سایت central translator به عنوان یکی از نخستین دارالترجمه‌های رسمی آنلاین کشور، یک ایده نوآورانه در جهت تسهیل کلیه‌ی فعالیت‌ها و خدمات مرتبط با ترجمه رسمی، راه‌اندازی شده است.

دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، با همکاری همزمان با بیش از ۱۰۰ مترجم رسمی در اقصی نقاط کشور و بهره­‌گیری از بهترین و بنام‌ترین مترجمان و داشتن ۵ دفتر در نقاط مختلف تهران و ۸ دفتر ترجمه رسمی در شهرستان‌ها، موفق شده است بالاترین سطح کیفی در ترجمه از نظر دقت و صحت ترجمه و همچنین سریعترین در ارائه­ خدمات ترجمه رسمی را از آن خود کند.

هم اکنون، تعداد زیادی از شرکت­‌ها و مؤسسات دولتی، وزارتخانه­‌ها و سازمان­‌های بین‌المللی و نیز بخش بزرگی از مؤسسات مهاجرتی در امور ترجمه با مجموعه ما همکاری می‌کنند.

تمامی خطوط تلفن و واتس‌اپ به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات و درخواست‌های شما عزیزان می‌باشند.

هزینه ترجمه رسمی در دارالترجمه آنلاین مرکزی تهران برابر با نرخ مصوب است و تفاوتی با دارالترجمه‌های حضوری سایر نقاط کشور ندارد. اما سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز مانند کیفیت و سرعت ترجمه و همچنین پیک رایگان معتمد این مجموعه نقاط تمایز ما با دارالترجمه‌های دیگر است.

امیدواریم بتوانیم بهترین تجربه را در زمینه ترجمه برای شما هموطنان گرامی رقم بزنیم.

تحقق اهداف زیر در ایجاد وب‌سایت دارالترجمه مرکزی تهران نقش کلیدی و اساسی داشته‌اند:

  • ارائه خدمات با کیفیت و متمایز به متقاضیان ترجمه رسمی
  • مشاوره رایگان به همه‌ی متقاضیان ترجمه رسمی
  • ثبت سفارش سریع و آسان مشتریان
  • صرفه‌جویی در زمان مشتریان
  • خدمات دریافت و ارسال رایگان اسناد و مدارک مشتریان توسط پیک معتمد دارالترجمه