دارالترجمه مرکزی تهران

دارالترجمه رسمی صادقیه

مرکز تخصصی ترجمه رسمی فوری در تهران

مشاوره تخصصی رایگان توسط مترجمین مجرب، وجه تمایز ماست. بیش از ۱۰۰ مترجم رسمی از همه زبان‌ها همکار دارالترجمه مرکزی هستند!

بدون اتلاف زمان و هزینه می‌توانید از طریق تلفن‌های دارالترجمه یا واتس‌اپ، ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، اقدام به دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش کنید:

پس از تماس با مشاورین مجرب دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، همکاران ما راهنمایی‌های لازم جهت ترجمه رسمی، اعلام هزینه‌ها و هماهنگی ارسال پیک معتمد (پیک رایگان جهت دریافت و ارسال مدارک) را به شما اعلام می‌کنند.

جهت تسریع فرآیند ترجمه رسمی خود می‌توانید عکس یا اسکن مدارک خود را از طریق واتس‌اپ ارسال نمایند. امکان مراجعه به صورت حضوری به دارالترجمه نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میسر است.

دارالترجمه رسمی مرکزی تهران

شعبه دارالترجمه مرکزی در غرب تهران

خدمات ترجمه رسمی فوری در غرب تهران

جلب رضایت مشتریان همواه دغدغه اصلی ما در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران بوده است، لذا در سال 1392 اقدام به راه اندازی شعبه‌ی دارالترجمه در غرب تهران نمودیم. مشتریان غرب تهران می‌توانند سفارش خود را از طریق شعبه صادقیه دارالترجمه مرکزی پیگیری نمایند.

اگر شما قصد داشته باشید برای برای مهاجرت تحصیلی، سرمایه‌‌گذاری، کاری، تفریحی و … به یکی از کشورهای انگلیسی‌ زبان مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا و … سفر کنید، برای انجام فرآیندهای اپلای، اخذ ویزا و موارد این چنینی، به ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود نیاز خواهید داشت. همچنین اگر شما اسناد و مدارکی را به زبان انگلیسی دارید مثلا مدرک یک دوره‌ی آموزشی که در کشور انگلیس گذرانده‌اید و به معادل فارسی آن نیاز دارید باید ترجمه رسمی انگلیسی به فارسی آن را به دارالترجمه رسمی بسپارید.

ما کار شما را در یافتن یک دارالترجمه رسمی خوب، که در بهترین بازه زمانی و با قیمت مناسب سفارش شما را انجام دهد و در شلوغی کارهای بسیاری که باید انجام دهید و ترافیک و … از دغدغه‌ی شما بکاهد را آسان کردیم!

دارالترجمه رسمی مرکزی تهران با بیش از یک دهه تجربه در ترجمه رسمی و همچنین آمادگی پاسخگویی پرسش‌های شما درباره الزامات ترجمه رسمی و اسناد و مدارک قابل ترجمه، قیمت ترجمه رسمی انگلیسی و به صورت 24 ساعته در خدمت شما است.

از طریق دارالترجمه رسمی مرکزی تهران می‌توانید به سادگی سفارش ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود را ثبت نموده و اسناد و مدارک خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب (مطابق تعرفه مصوب) در کنار خدمات پیک معتمد رایگان انجام دهید و بدون هزینه‌ی اضافه درب منزل دریافت کنید.

همچنین پاسخ تمامی سوالات و ابهامات خود را به صورت 24 ساعته از تیم پشتیبانی دارالترجمه دریافت کنید.

خدمات دارالترجمه رسمی مرکزی تهران

سرعت در ترجمه رسمی را آنلاین تجربه کنید! به همراه تاییدات دادگستری و امورخارجه و مهر سفارت‌ها در کمترین زمان

خدمات آنلاین ترجمه رسمی فوری در ۷ روز هفته برای تهران و شهرستان‌ها به تمامی زبان‌ها

با خدمات دریافت و ارسال رایگان دارالترجمه مرکزی، علاوه بر سرعت و سهولت در کار، ایمن بمانیم. با پیک رایگان معتمد در تهران و پست رایگان به سراسر ایران